Sunday, September 21, 2008

Nigella Oil berguna pada semua

Testimoni 1

Buat pengetahuan semua, NIGELLA OIL ni, kalau anak2 sakit gigi, titiskan pada gigi yang sakit..budak2 kan suka makan gula2, coklat dan yang manis2 nih...bila gigi dah rosak, berlubang, masuk celah lubang tu makanan mula la nangis. tu yang jadik pada anak bongsu saya yang baru umur genap 4 tahun semalam. dr lak tak nak cabut, actually dah sampai urat gigi..tapi dr nak gigi ni jatuh sendiri...apa lagi, bila dia nangis je, titis dlm lubang gigi dia tu. mesti lepas tu senyap..

Testimoni 2

Kelebihan nig'ella :
-mngurangkan koletrol serta mensstabilkan kadar lemak dlm badan -mengandungi fosfat, ion, dan karbohidrat yg mampu membunuh kuman dan baik untuk mengelak kanser - mempunyai daya pengesan yg mengeluarkan larutan air seperti asid urik, deposit garam galian -sebagai anti biotik semula jadi Antara penyakit yg boleh diubati menggunakan nig'ella kencing manis - nig'ella + PI Water boleh juger disapu pada luka2, kudis, kurap dan gatal-gatal

Testimoni 3
Pengalaman peribadi saya upline

Satu malam, lepas masak sup, saya letak atas meja.. kemudian masuk semula ke dapur.. tiba-tiba dengar anak saya yg masa tu berumur 11 bulan menangis dan menjerit. Bila jenguk ke depan, rupanya dia sup tu tersiram kat badan dia.. masa tu saya panik sgt.. sup baru angkat dari periuk, bayangkan betapa panasnya..anak saya meraung kesakitan.. saya jadi panic juga.. kebetulan pada masa tu suami saya tiada di rumah.. saya buka baju babydan terus capai nig Ella oil, tuang pada badannya, saya lumur satu badan.. 1/2 badan dia merah padam sebab kepanasan.. saya risau sangat kalau terjadi apa-apa pada mata dia sebab dia tak buka mata langsung.. sambil tu baca le apa yg patut...lama juga nak pujuk baby yg meraung kesakitan.. saya peluk dia, tak lepas.. bila dia menangis dah reda, saya check balik badan dia.. takde langsung tanda badan dia menggelembung atau terbakar.. yg tadi merah terbakar, dah kembali ke warna kulit sediakala.. dan masa tu dia dah boleh bermain dgn anak sulung saya sambil gelak.. masa tu saya kagum betul dgn nig Ella oil ni.. dan memang saya bawa ke mana saja saya pergi... Lagi satu, masa lepas bersalin secara pembedahan, masa jahitan dah nak baik, ada satu tempat nampak nanah masih ada.. dan mula berbau.. saya tumbuk DBless dan dicampurkan dgn Nig Ella oil.. kemudian disapukan kat tempat yg bernanah tu.. dan tutup dgn plaster... selepas 2-3 hari buat cam tu, tempat yg bernanah tu kering sepenuhnya.. dan bau yg kurang menyenangkan tu pun hilang.. Nig Ella ni perlu ada di setiap rumah utk pelbagai kegunaan.. walaupn kecil tapi penuh dgn keajaiban...

2 comments:

princess angel said...

how much..bape ary leh smpai..i stay ampang

parvina said...



Your article is very helpful. you can visit my website.
xe currency

 

blogger templates | Make Money Online